Πώς να βρείτε τα καλύτερα Προϊόντα-Πράγματα για πώληση στο ιντερνετ
Αναπτύξτε την επωνυμία ηλεκτρονικού εμπορίου σας το 2021-2022. Κατεβάστε τον πλήρη σε βάθος οδηγό 16 κεφαλαίων.
Ανεξάρτητα από το πόσο καιρό είστε επιχειρηματίας, η έναρξη μιας διαδικτυακής επιχείρησης δεν ήταν ποτέ πιο δύσκολη. Ακολουθεί μια γρήγορη ματιά στο διαδικτυακό τοπίο του 2021-2022:
Ο ανταγωνισμός είναι έντονος,
Οι αγορές προϊόντων είναι κορεσμένες και
Οι καταναλωτές απαιτούν ευκολία περισσότερο από ποτέ.
Προτού αρχίσετε να κάνετε καταιγισμό ιδεών για το σχεδιασμό και την εμπειρία ενός διαδικτυακού καταστήματος, ή ακόμα και του ονόματος της εταιρείας σας, θα πρέπει να επιλέξετε ποια προϊόντα θα πουλήσετε.
Προϊόντα-Πράγματα για πώληση στο ιντερνετ: Αυτή η απόφαση είναι μια στρατηγική μέσα της, καθώς αυτό που πουλάτε θα επηρεάσει κάθε άλλη επιχειρηματική απόφαση που λαμβάνετε, όπως:
Μάρκα,
Σχεδιασμός ιστότοπου,
Εμπορία,
Προγράμματα αφοσίωσης και
Αποστολή και εκπλήρωση.
Παρόλο που κάθε ένα από αυτά τα στοιχεία είναι απαραίτητο για μια επιτυχημένη διαδικτυακή στρατηγική, είναι άχρηστα χωρίς ένα εξαιρετικό προϊόν για την υποστήριξή τους.
Ας δούμε πώς να βρούμε το τέλειο προϊόν για πώληση στο διαδίκτυο.
ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΤΕ ΓΡΗΓΟΡΑ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΑΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ;
Προϊόντα-Πράγματα για πώληση στο ιντερνετ 2021-2022: Δημιουργήστε, διαχειριστείτε και κλιμακώστε την διαδικτυακή επιχείρηση που θέλετε. Με τα Essentials, μπορείτε να ξεκινήσετε και να λειτουργείτε σε λιγότερο χρόνο, με μικρότερο κόστος.
Επιλέξτε τις καλύτερες δυνατότητες και λειτουργίες για να προβάλετε τα προϊόντα σας και να εκτελέσετε την επιχείρησή σας – σε μια πλατφόρμα που μπορεί να κλιμακώσει μαζί σας αντί να σας κρατήσει πίσω
ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗΝ ΔΩΡΕΑΝ ΔΟΚΙΜΗ ΣΑΣ
Τι είδους προϊόντα μπορώ να πωλήσω στο Διαδίκτυο;
Ανεξάρτητα από τον κλάδο στον οποίο βρίσκεστε, υπάρχουν δύο τύποι προϊόντων που μπορείτε να πουλήσετε:
Προϊόντα εμπορευματοποίησης και
Ειδικά προϊόντα.
Προϊόντα-Πράγματα για πώληση στο ιντερνετ 2021-2022: Τα προϊόντα που αποτελούν αντικείμενο προϊόντων είναι απαραίτητα, υψηλής ζήτησης ή δημοφιλή αγαθά ή υπηρεσίες που μπορούν να είναι φυσικά ή ψηφιακά προϊόντα. Αυτά είναι προϊόντα που χρειάζονται όλοι.
Τα προϊόντα που αποτελούν αντικείμενο εμπορευμάτων αποτελούν το μεγαλύτερο μέρος των διαδικτυακών πωλήσεων. Σκεφτείτε οτιδήποτε αγοράζετε στο Walmart ή το Amazon που έχει μια μεγάλη μάρκα πίσω του – τρόφιμα, κλαμπ γκολφ, ρούχα, παιδικά παιχνίδια κ.λπ.
Τα εξειδικευμένα προϊόντα είναι αγαθά ή υπηρεσίες που εξυπηρετούν μια συγκεκριμένη πελατειακή βάση και κατηγορία προϊόντων.
Σε πολλές περιπτώσεις, αυτά είναι μοναδικά, μοναδικά ή χειροποίητα προϊόντα, καθιστώντας τα μερικά από τα πιο δημοφιλή είδη που αγοράζονται στο διαδίκτυο.
Τα εξειδικευμένα προϊόντα κατασκευάζονται συχνά σε μικρές παρτίδες ή κατά παραγγελία. Σκεφτείτε ένα μοναδικό κολιέ με χάντρες, χειροποίητο κατεψυγμένο γιαούρτι ή δερμάτινη θήκη iPad.
Ωστόσο, πολλοί ιδιοκτήτες καταστημάτων πωλούν ένα συνδυασμό προϊόντων και προϊόντων εξειδικευμένων προϊόντων για να αυξήσουν το περιθώριο κέρδους τους.
Προϊόντα-Πράγματα για πώληση στο ιντερνετ 2021-2022: Η προσφορά μόνο εμπορευμάτων, ειδικά αν είναι δημοφιλή προϊόντα που πωλούνται σε μεγάλες διαδικτυακές αγορές όπως η Amazon, θα καταστήσει εξαιρετικά δύσκολη την επιτυχία.
Μεγαλύτεροι διαδικτυακοί λιανοπωλητές και αγορές μπορούν να αγοράσουν είδη σε μεγάλες ποσότητες, γεγονός που καθιστά πιο κερδοφόρα προϊόντα. Όμως, οι πιθανότητες είναι ότι η εκκίνησή σας δεν θα είναι σε θέση να ανταγωνιστεί αμέσως.
Αντ ‘αυτού, προσφέρετε προϊόντα και προϊόντα εξειδικευμένων προϊόντων στους πελάτες σας, παρέχοντας ταυτόχρονα μια εμπειρία επωνυμίας για να δημιουργήσετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα για επιτυχία.
Ρίξτε μια ματιά στο Tyler’s , για παράδειγμα.
Ο Tyler μπαίνει στον καλύτερο και των δύο κόσμων, πωλώντας εξειδικευμένα ρούχα και αξεσουάρ, καθώς και προϊόντα ένδυσης από δημοφιλείς μάρκες όπως τα Billabong, Simply Southern και Yeti.
Προϊόντα-Πράγματα για πώληση στο ιντερνετ 2021-2022: Προσφέροντας εξειδικευμένα προϊόντα και προϊόντα, μπορούν να εξυπηρετούν καλύτερα τους πελάτες τους, καθιστώντας το ηλεκτρονικό τους κατάστημα μια βολική επιλογή για τους καταναλωτές που αναζητούν ένα μόνο κατάστημα για να αγοράσουν και τους δύο τύπους προϊόντων.
Πώς να επιλέξετε ποια προϊόντα θα πουλήσετε
Όλοι θέλουμε να γίνουμε η επόμενη μεγάλη εταιρεία – παρόμοια με μερικές από τις πιο δημοφιλείς μάρκες D2C σήμερα. Όμως, η αλήθεια είναι, στη σημερινή αγορά κορεσμένων προϊόντων, είναι δύσκολο να δημιουργηθούν ιδέες για προϊόντα.
Τυχερός για εσάς, έχουμε συντάξει μια λίστα ελέγχου καταιγισμού ιδεών για να σας βοηθήσουμε να ξεκλειδώσετε το επιχειρηματικό σας πνεύμα και την επιθυμία σας.
1. Προσδιορίστε ή δημιουργήστε προϊόντα που επιλύουν ένα πρόβλημα.
«Αν προσπαθούσαμε να σκεφτούμε μια καλή ιδέα, δεν θα μπορούσαμε να σκεφτούμε μια καλή ιδέα. Απλώς πρέπει να βρείτε μια λύση για ένα πρόβλημα στη ζωή σας. ” – Brian Chesky, συνιδρυτής της Airbnb
Όταν σκέφτεστε ιδέες για ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, είναι σημαντικό να αναλογιστείτε τα προβλήματα στη ζωή σας.
Για τον Kyle Kirkpatricki, προπονητή Ολυμπιακής γυμναστικής, ήθελε να ακούσει μουσική ενώ προπονούσε αθλητές. Η προειδοποίηση; Να είσαι σε θέση να χρησιμοποιήσω ακουστικά που θα παρέμεναν στη θέση τους, ανεξάρτητα από το αν τρέχει ή πηδάει στο τραμπολίνο που εκτελεί flips.
Ειδοποίηση Spoiler: Ο Kirkpatricki πήρε με επιτυχία αυτό που ήταν μια μικρή ενόχληση και το μετέτρεψε σε μια λαμπρή επιχειρηματική ιδέα – την εφεύρεση του Decibullz .
Ο λόγος πίσω από την επιτυχία του; Εντοπισμός ενός προβλήματος και επίλυση του βολικά.
Το προϊόν ή η υπηρεσία σας δεν χρειάζεται απαραίτητα να είναι μια τεράστια, περίπλοκη προσπάθεια – μπορεί να είναι αρκετά απλή, αλλά εξαιρετικά αποτελεσματική.
Οι ευκαιρίες προϊόντων μπορούν επίσης να υπάρχουν σε μερικούς άλλους τομείς:
Βελτιωμένες δυνατότητες προϊόντος,
Μια νέα αγορά που δεν πραγματοποιείται από τους ανταγωνιστές σας, ή
Μοναδική τοποθέτηση προϊόντων και μάρκετινγκ.
Η μάρκα ομορφιάς και περιποίησης δέρματος Bliss πήρε ένα δημοφιλές προϊόν, βελτίωσε τα χαρακτηριστικά της ενώ εκμεταλλεύτηκε μια μη πραγματοποιημένη ευκαιρία αγοράς και το εισήγαγε στην αγορά με μοναδική θέση.
Η Bliss, που ιδρύθηκε το 1996, ξεκίνησε την επιχείρησή της ως ένα σύγχρονο σπα στη Νέα Υόρκη. Επιδίωξαν να φέρουν επανάσταση στην περιποίηση του δέρματος εισάγοντας έξυπνα προϊόντα στην αγορά και καλλιεργώντας μια αίσθηση κοινότητας με τους πελάτες τους.
Προωθώντας το 2020, με τη βοήθεια νέων τεχνολογιών και παγκόσμιων συστατικών, η Bliss συνεχίζει να εισάγει νέα πιστοποιημένα PETA, χωρίς σκληρότητα, καθαρά προϊόντα ομορφιάς και περιποίησης δέρματος που λειτουργούν για κάθε προϋπολογισμό.
«Θέλουμε όλοι να βάλουν το καλύτερο τους πρόσωπο μπροστά». – Μακάρι
Βρίσκοντας το μυαλό σας στα μάτια ενός καταναλωτή, θα είστε σε θέση να εντοπίσετε τρόπους με τους οποίους ένα προϊόν ή μια υπηρεσία μπορεί να φέρει αξία στη ζωή κάποιου. Χ
Συμβουλή: Αναλογιστείτε τη δική σας ζωή και περιγράψτε ποιες εμπειρίες δυσχεραίνουν το παιδί σας.
2. Βρείτε προϊόντα που εσείς και άλλοι λατρεύετε.
Το “Passionate” μπορεί να είναι μια λέξη-κλειδί, αλλά έχει μεγάλη αξία.
Η έναρξη της δικής σας επιχείρησης δεν είναι η λάμψη και η γοητεία που εμφανίζονται στις ταινίες. Η πραγματικότητα μοιάζει πολύ περισσότερο με πολλές ώρες, πιθανότατα σε βραχώδες έδαφος και την περιστασιακή, αν όχι συχνή, θυσία.
Το να είστε παθιασμένοι με αυτό που κάνετε όχι μόνο θα σας βοηθήσουν να περάσετε δύσκολους καιρούς, αλλά επίσης θα βοηθήσετε στη δημιουργία ενός μηνύματος επωνυμίας που θα μιλάει στους ανθρώπους με τρόπο ουσιαστικό, αυθεντικό και ελκυστικό.
Ας είμαστε πραγματικοί – χωρίς πάθος, ποιος είναι ο οδηγός πίσω από την online επιχείρησή σας;
Με τη συναισθηματική επένδυση στο προϊόν σας, μπορείτε να παραδώσετε καλύτερα την αξία και την αποστολή του στην αγορά. Επιπλέον, μια συναισθηματική ιστορία θα σας βοηθήσει να ξεχωρίσετε από τους ανταγωνιστές.
3. Βρείτε προϊόντα με δυνατότητα επωνυμίας.
Έχετε εντοπίσει ένα πιθανό προϊόν που λύνει τα προβλήματα των καταναλωτών και προέρχεται από ένα μέρος πάθους. Λοιπόν τι ακολουθεί? Η δημιουργία ενός ηχηρού μηνύματος επωνυμίας και μπορεί να κάνει μια βουτιά στον ανταγωνιστικό χώρο ηλεκτρονικού εμπορίου.
Η δημιουργία μιας αναγνωρίσιμης και αξέχαστης μάρκας σημαίνει ότι θα πρέπει να αφιερώσετε χρόνο για να ερευνήσετε και να κατανοήσετε πραγματικά το κοινό-στόχο σας.
Η επωνυμία σας θα πρέπει να μιλά στους πιθανούς πελάτες σας με τρόπο που να ταιριάζει και να τους αναγκάζει να επιστρέψουν.
Με άλλα λόγια, θέλετε να δημιουργήσετε αφοσίωση βάσει της ταυτότητας του κοινού.
Μερικές μεγάλες ερωτήσεις για να ξεκινήσετε εδώ είναι:
Πώς θέλει να απευθύνεται το κοινό-στόχος σας;
Πώς θα τοποθετήσετε το προϊόν σας;
Πώς θα σχεδιάσετε τον ιστότοπό σας για να επικοινωνήσετε την επωνυμία σας και να προσελκύσετε τους πιθανούς πελάτες σας μέσω διάταξης, συνδυασμού χρωμάτων και παρότρυνσης για δράση;
Όσον αφορά τη δημιουργία μιας μάρκας και την εμπειρία που αντηχεί, ο Jeff και ο Spencer Jan του Solo Stove είναι ειδικοί.
Η Solo Stove βρήκε επιτυχία από το να επικεντρώνεται στο όφελος που προσφέρει το προϊόν τους στην αγορά – την ευκαιρία για τους καταναλωτές να κάνουν αναμνήσεις με τους αγαπημένους τους. Εστιάζοντας σε αυτό το θέμα, η εταιρεία μπόρεσε να αναπτύξει εκθετικά μια οργανική ακολουθία πιστών πελατών. Το Solo Stove μπόρεσε να αξιοποιήσει την κοινότητα πιστών πελατών του για να βελτιώσει την επωνυμία, το προϊόν και την εμπειρία του στο διαδίκτυο με αυθεντικές κριτικές προϊόντων, αφοσίωση στην κοινότητα και ειλικρινά σχόλια.
Το Solo Stove επικεντρώνεται στο να βοηθάει τους ανθρώπους να επανασυνδεθούν σε αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία και το BigCommerce μας έχει βοηθήσει να φτάσουμε στο επόμενο επίπεδο. – John Merris, Διευθύνων Σύμβουλος της Solo Stove
Η αξιοποίηση του προϊόντος σας για τη δημιουργία κοινότητας και σκοπού αποτελεί σημαντικό στοιχείο για την ανάπτυξη του διαδικτυακού σας καταστήματος. Χωρίς ένα προϊόν και μια επωνυμία που μπορούν να σχετίζονται με τους πελάτες σας, εκτελείτε ουσιαστικά την επιχείρησή σας σε ένα άδειο δοχείο.
4. Ελπίζω νωρίς τις τάσεις.
Επωφεληθείτε από μια αναδυόμενη αγορά και δημιουργήστε μια θέση για την επωνυμία σας.
Για να το πετύχετε, είναι βασικό να ενημερώνεστε για τα πρόσφατα, δημοφιλή προϊόντα και υπηρεσίες – και στη συνέχεια να ξεκινήσετε έναν ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου για να τους εκμεταλλευτείτε προτού φτάσετε στη μέγιστη δημοτικότητα.
Ως ιδιοκτήτης μιας μικρής επιχείρησης, η γρήγορη μετάβαση στις τάσεις μπορεί να δώσει στην επιχείρησή σας μια τεράστια άνοδο. Θα έχετε την ευκαιρία να αποκτήσετε λέξεις-κλειδιά SEO και να εδραιωθείτε ως ηγέτης στην αγορά που εξυπηρετείτε από νωρίς.
Ξεκινήστε να σκέφτεστε προϊόντα ή υπηρεσίες που έχουν αυξηθεί τα τελευταία χρόνια.
5. Βρείτε προϊόντα που πληρούν τις ένοχες απολαύσεις.
Επιστρέφει πάντα σε αυτό που είμαστε παθιασμένοι. Ένα άλλο αποδεδειγμένο επιτυχημένο προϊόν είναι αυτό που εξυπηρετεί τα πάθη των πελατών ή ακόμα και τις κακίες τους.
Οι αγοραστές συχνά ξοδεύουν περισσότερα για τις ένοχες απολαύσεις τους , αναπτύσσοντας βαθιά αφοσίωση σε μάρκες που κατανοούν τις εμμονές τους.
Από τις αρχές της, το παγωτό της Jeni προσπάθησε να συλλάβει αυτό το συναίσθημα με την πελατειακή του βάση.
Η Jeni’s γνωρίζει ότι το παγωτό είναι μια πραγματική απόλαυση, γι ‘αυτό και φτιάχνουν τα προϊόντα τους με φρέσκα υλικά. Με αυτόν τον τρόπο, οι πελάτες μπορούν να αισθάνονται καλά για να απολαύσουν κάθε τόσο (και οι εκτεταμένες επιλογές γεύσης τους κάνουν τους πελάτες να επιστρέφουν για περισσότερα).
6. Προσδιορίστε και εξυπηρετήστε εξειδικευμένα τμήματα.
Οι εξειδικευμένοι τομείς συχνά καταδεικνύουν την επιτυχία για τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου.
Ο λόγος για τα εξειδικευμένα τμήματα έγκειται στο συντονισμό με ένα πολύ αφοσιωμένο και πολύ μετατρεπτικό κοινό. Η εξυπηρέτηση ενός εξειδικευμένου τμήματος είναι μια εξαιρετική επιχειρηματική πρόταση επειδή δημιουργείτε ένα προϊόν που επιλύει ένα ζήτημα για ένα πολύ παθιασμένο τμήμα κοινού.
Η εξυπηρέτηση ενός παθιασμένου εξειδικευμένου κοινού θα βοηθήσει στην ανάπτυξη της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας, της διαδικτυακής επισκεψιμότητας και, τελικά, των νέων και των πελατών που μετατρέπουν την επανάληψη.
Ας ρίξουμε μια ματιά στο LARQ .
Το LARQ είναι ένα μπουκάλι νερό σε αντίθεση με οτιδήποτε άλλο στην αγορά.
Αυτό που ξεκίνησε ως ένα απλό όραμα για τη γεφύρωση του χάσματος μεταξύ της καινοτόμου τεχνολογίας και της καλύτερης πρόσβασης στο παρθένο πόσιμο νερό είχε ως αποτέλεσμα το πρώτο μπουκάλι νερό αυτοκαθαρισμού στον κόσμο.
Το προϊόν χρησιμεύει ως ευκολότερη, πιο υγιεινή και πιο βιώσιμη επιλογή χάρη στην τεχνολογία UV-C LED που εξαλείφει έως και το 99,99% των μικροβίων, των βακτηρίων και των πρωτόζωων, εξαλείφοντας τις επιβλαβείς και προκαλώντας οσμές πηγές. Και αν αυτό δεν ήταν ήδη υπέροχο, έρχεται επίσης σε ένα κομψό και κομψό μοντέρνο σχεδιασμό, σε διάφορα χρώματα.
Η μάρκα συνεχίζει να καλύπτει το εξειδικευμένο τμήμα της υποστηρίζοντας άλλες περιβαλλοντικές αιτίες. Για παράδειγμα, το LARQ είναι υπερήφανο μέλος του 1% για τον πλανήτη , που σημαίνει ότι το 1% όλων των πωλήσεών τους προορίζονται για την προστασία του μέλλοντος του πλανήτη μας.
Ακολουθούν 10 ιδέες για εξειδικευμένα προϊόντα που θα πουληθούν online το 2020:
Εν κινήσει, τρόφιμα που έχουν επίγνωση της υγείας.
Ποτά χειροτεχνίας
Κουτιά συνδρομής.
Προϊόντα CBD.
Ανδρικά δαχτυλίδια αρραβώνων και γάμους.
Σημειωματάρια περιοδικών και προσωπικοί σχεδιαστές.
Ζωοτροφή.
Προϊόντα ομορφιάς χωρίς σκληρότητα.
Αξεσουάρ φωτογραφικών μηχανών και φωτογραφιών (π.χ. drone και τρίποδα).
Είδη ένδυσης.
7. Επισημαίνετε τις επιχειρηματικές ευκαιρίες παντού.
Μέρος του να είσαι επιχειρηματίας ωθεί πάντα τη φαντασία σου.
Καθώς κάνετε το ρόλο σας ως παγκόσμιος πολίτης, προσέξτε πώς συμπεριφέρεται η κοινωνία. Υπάρχουν κανόνες που πρέπει να σπάσουν; Υπάρχει η ευκαιρία να βελτιώσετε τη ζωή των γειτόνων σας;
Ποια προϊόντα κερδίζουν γρήγορη απόκτηση πελατών; Ποιες βιομηχανίες κερδίζουν έλξη;
Η ενημέρωση για το τι συμβαίνει στον κόσμο θα σας βοηθήσει να εντοπίσετε νέες διαδικτυακές επιχειρηματικές ευκαιρίες.
Επιπλέον, καθίστε και αξιολογήστε τις δυνάμεις και τα ενδιαφέροντά σας.
Είστε φυσικά προικισμένος έμπορος; Μήπως η ιδέα της συγκέντρωσης χρημάτων σε κάνει να ζαλίζεσαι;
Συγκεντρώστε τους πόρους, τόσο ανθρώπινους όσο και τεχνικούς, για να ζωντανέψετε την online επιχείρησή σας. Έχοντας μια οργανωμένη προσέγγιση για ένα προϊόν και ένα λανσάρισμα της επιχείρησης θα αποτελέσει καλό καλό μόνο στο μέλλον.
Πώς μπορώ να ξεκινήσω την πώληση στο Διαδίκτυο;
Έχετε ένα προϊόν και τώρα είστε έτοιμοι να πάτε στην αγορά – στο διαδίκτυο.
Πριν ξεκινήσετε τη δημιουργία ενός διαδικτυακού καταστήματος, φροντίστε να ολοκληρώσετε αυτά τα βήματα:
Κάντε έρευνα αγοράς.
Οριστικοποίηση προϊόντων προς πώληση.
Προσδιορίστε τη βάση πελατών σας – και τμηματοποιήστε το κοινό σας.
Ξεκινήστε την έρευνα σχετικά με την πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου στην οποία θέλετε να πουλήσετε (όπως το δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα, το Amazon, το eBay, το Facebook και άλλους ιστότοπους που συνήθως αγοράζουν οι πελάτες).
Δημιουργήστε υψηλής ποιότητας περιεχόμενο προϊόντος (συμπεριλαμβανομένων περιγραφών προϊόντων και εικόνων).
Δημιουργήστε μια στρατηγική για την αγορά στους πιθανούς πελάτες σας (ώστε να μπορείτε να αυξήσετε την κυκλοφορία στο κατάστημα).
Η αλήθεια είναι ότι η έναρξη ενός καταστήματος ηλεκτρονικού εμπορίου δεν είναι μια βόλτα στο πάρκο. Όμως, με τα σωστά εργαλεία και ένα οργανωμένο πρόγραμμα πριν και μετά την κυκλοφορία, θα είστε στο σωστό δρόμο προς την επιτυχία.
Σε αυτόν τον οδηγό, θα μάθετε πώς μπορείτε να δημιουργήσετε μια διαδικτυακή επιχείρηση για επιτυχία.
Πόροι για να σας βοηθήσουν να ξεκινήσετε την πώληση στο Διαδίκτυο
“Εάν δεν σχεδιάζετε, σκοπεύετε να αποτύχετε.” – Μπέντζαμιν Φράνκλιν
Πριν βυθίσουμε σε κάθε λεπτομερές κεφάλαιο, έχουμε καταρτίσει μια λίστα πόρων για να σας βοηθήσουμε να προετοιμαστείτε για τη νέα επιχείρησή σας στο διαδίκτυο.
Καθένα από τα άρθρα σε αυτές τις ενότητες θα σας καθοδηγήσει στον τρόπο προετοιμασίας για μακροχρόνια επιτυχία πωλήσεων στο διαδίκτυο.