Marketplace-Ηλεκτρονικές αγορές -πωλήσεις 2021-2022
Marketplace-Ηλεκτρονικές αγορές -πωλήσεις 2021-2022: Καθώς μια από τις πιο δύσκολες χρονιές στην πρόσφατη ιστορία έχει τελειώσει, είναι η κατάλληλη στιγμή να εξετάσουμε τις επερχόμενες τάσεις και να τις υιοθετήσουμε για το καλό της επιχείρησής μας. Το 2020 ήταν σίγουρα μια ενδιαφέρουσα χρονιά για όλους, ειδικά για τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου B2B.
Η διαδικτυακή βιομηχανία χονδρικής έχει υποστεί μεγάλες αλλαγές και καθώς η τεχνολογία γίνεται εξυπνότερη, θα εξελιχθούν περισσότερες τάσεις το 2021. Υπήρχε μια εποχή που οι εταιρικοί πελάτες προτιμούσαν την εμπειρία ενός τους αντιπροσώπου πωλήσεων κάτι που έχει αλλάξει άρδην μια και τώρα αναμένονται οι υψηλού επιπέδου και με άνεση αγορές μέσω κινητού, εξατομικευμένες εμπειρίες και ευκολία αγορών μέσω ψηφιακών καναλιών. Αυτό δείχνει σαφώς μια δραστική αλλαγή στον κλάδο ηλεκτρονικού εμπορίου B2B.
Marketplace-Ηλεκτρονικές αγορές -πωλήσεις 2021-2022: Τώρα, είναι η ώρα να κατανοήσετε τις προοπτικές των επιχειρήσεων χονδρικής για το 2021. Πριν εξερευνήσουμε τις κορυφαίες τάσεις του διαδικτυακού κλάδου B2B, θεωρήστε την πιο σημαντική και αναπόφευκτη τάση σε αυτόν τον κλάδο είναι ο «Ψηφιακός Μετασχηματισμός». Καθώς οι περισσότερες βιομηχανίες έχουν μετατοπιστεί στην ψηφιακή εποχή όταν η παγκόσμια πανδημία εμφανίστηκε στις αρχές του 2020, η χονδρική βιομηχανία έχει επίσης επιταχυνθεί προς τον ψηφιακό μετασχηματισμό.
Είστε επίσης πρόθυμοι να συμβαδίσετε με τις αναδυόμενες τάσεις του κλάδου και να ζήσετε τα νέα ύψη επιτυχίας; Διαβάστε παρακάτω για να ανακαλύψετε κορυφαίες προβλέψεις τάσεων για το 2021 και προετοιμαστείτε για το λαμπρό μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου. Αφού ολοκληρώσετε την ανάγνωση, θα πρέπει να μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτές τις πληροφορίες για να δημιουργήσετε και να διαχειριστείτε με επιτυχία τη διαδικτυακή σας επιχείρηση ( χονδρικής?)
Ακολουθούν οι κορυφαίες τάσεις ηλεκτρονικού εμπορίου B2B που θα υιοθετηθούν το 2021 και μετά
Marketplace-Ηλεκτρονικές αγορές -πωλήσεις 2021-2022
- Οι αγορές B2B και οι εξειδικευμένες αγορές θα αναπτυχθούν
Με την είσοδο κορυφαίων διαδικτυακών παικτών από επιχείρηση σε επιχείρηση όπως το Amazon Business, οι περισσότεροι αναμένονται να χρησιμοποιούν διάφορα site σύγκρισης τιμών για να αγοράσει πολλά προϊόντα ταυτόχρονα. Αυτό προκάλεσε την τάση των επιχειρηματικών μοντέλων πολλαπλών πωλητών στον επιχειρηματικό χώρο χονδρικής.
Η επιχείρηση πολλαπλών πωλητών (marketplace) δημιούργησε μια φήμη στην αγορά από τη στιγμή που έφτασε στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα για τη δημοτικότητά του είναι οι τεράστιες ευκαιρίες ανάπτυξης. Και το καλύτερο πράγμα για αυτό το μοντέλο είναι ότι βοηθά στη διαχείριση προμηθευτών, πωλητών, διανομέων σε πολλά επίπεδα. Τα κορυφαία χαρακτηριστικά του μοντέλου marketplace περιλαμβάνουν εύκολη εγγραφή προμηθευτή, απρόσκοπτη συναλλαγή πληρωμής, αυτοματοποιημένες λύσεις αποστολής για διανομείς και πωλητές, διαχείριση φορολογίας χωρίς προβλήματα και πολλά άλλα. Εκτός από αυτό το μοντέλο, οι πωλήσεις πολλαπλών καταστημάτων έχουν επίσης αυξηθεί όπως ποτέ πριν στην κατηγορία ηλεκτρονικού εμπορίου B2B. Για παράδειγμα, οι πωλήσεις εξοπλισμού κατασκευών, χάρτινων ειδών, εφοδίων φύλαξης, εργαλείων και άλλων κατηγοριών γίνονται τώρα μέσω ενός επιχειρηματικού μοντέλου πολλαπλών καταστημάτων. Ο πρωταρχικός λόγος για αυτήν την τάση είναι να ενισχύσει την άνεση των πελατών και τις καλύτερες εμπειρίες αγορών στην κατηγορία. Με μια εταιρική λύση ηλεκτρονικού εμπορίου όπως το (StoreHippo), μπορείτε να αξιοποιήσετε πολλά επιχειρηματικά μοντέλα και να κάνετε εναλλαγή μεταξύ τους ανάλογα με τις μεταβαλλόμενες επιχειρηματικές απαιτήσεις σας. Τι είναι to marketplace και πως λειτουργεί
- Πώληση Omnichannel
Συνδιάζοντας πολλά κανάλια για πωλήσεις σε ένα, είναι ένα από τα πιο δημοφιλή πράγματα σε επιχειρήσεις μεγάλου όγκου.
Εάν εξακολουθείτε να αναρωτιέστε γιατί εξετάζετε πολλά κανάλια, αναρωτηθείτε πως θα είναι εάν αγοράζετε όλα όσα χρειάζεστε από ένα μέρος; Ας δούμε μερικά ενδιαφέροντα στατιστικά στοιχεία σχετικά με τις πωλήσεις omnichannel. Πάνω από το 46% των διαδικτυακών αναζητήσεων ξεκινούν από αγορές Πάνω από το 37% των χρηστών χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για έρευνα σχετικά με προϊόντα και μάρκες Δηλώνει σαφώς ότι οι πελάτες περνούν πολλά προφίλ και κανάλια πριν λάβουν την τελική απόφαση. Και είναι σημαντικό να ληφθούν υπόψη οι ανάγκες των σημερινών σύγχρονων πελατών. Είναι η κατάλληλη στιγμή για να αγκαλιάσετε τις πωλήσεις καναλιών στη διαδικτυακή βιομηχανία χονδρικής. Περιλαμβάνει διαδικτυακά καταστήματα, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και άλλα διαφορετικά διαδικτυακά κανάλια. Εάν πιστεύετε ότι οι πωλήσεις και οι διαφορετικοί κανόνες που διαφέρουν από site σε site είναι αρκετά δύσκολες και πρέπει να συνδεθείτε ξανά και ξανά ξανά και ξανά τοτε η πώληση μεσω οmnichannel αποτελει την ιδανική λυση μια και εχετε ήσυχο το κεφάλι σας, εξοικονομείτε όλο τον χρόνο και τις προσπάθεια να διασφαλίσετε παράλληλα μια υπέροχη εμπειρία αγορών στους πελάτες. Η λύση B2B ηλεκτρονικού εμπορίου του StoreHippo έρχεται έτοιμη με (την ενσωματωμένη λύση χωρίς ηλεκτρονικό εμπόριο-να μπει με την ενσωματωση των προιοντων σας? ). Σας βοηθά να ενσωματώσετε κανάλια κοινωνικών μέσων για να παρέχετε μια φιλική προς τον χρήστη εμπειρία και να ενισχύσετε τις μετατροπές. Η ασύρματη λύση ηλεκτρονικού εμπορίου και οι προηγμένες δυνατότητες βοηθούν τις μεγάλες επιχειρήσεις να προωθήσουν τις επαναλαμβανόμενες αγορές και την αφοσίωση σε διαφορετικά σημεία επαφής των πελατών.
- Μεγαλύτερη μετατόπιση προς B2C – Marketplace-Ηλεκτρονικές αγορές-πωλήσεις 2021-2022
Εξακολουθείτε να πιστεύετε ότι ο ψηφιακός χώρος B2B υποτίθεται ότι είναι μια απλή εμπειρία (δυσκολη εμπειρια) ; Οχι πια? Με τις εμπειρίες B2C, οι πελάτες αναμένουν τις ίδιες όμορφες και δυναμικές εμπειρίες και στις αγορές χονδρικής. Μια τελευταία αναφορά δείχνει ότι πάνω από το 76% των αγοραστών επιχείρησης θεωρούν ότι ο σχεδιασμός του ιστότοπου είναι οι πιο σημαντικοί παράγοντες κατά τη λήψη της απόφασης αγοράς. Αν και η τάση των όμορφων διαδικτυακών αγορών μεταξύ επιχειρήσεων έχει επιστρέψει, το 2021 πρόκειται να είναι μια εντελώς νέα επανάσταση σε αυτό το πλαίσιο. Με τη λύση B2B ηλεκτρονικού εμπορίου του StoreHippo, είναι εξαιρετικά εύκολο για εσάς να επιλέξετε από 100+ όμορφα θέματα σχεδίασης ιστότοπου, να αλλάξετε την εμφάνιση και την αίσθηση του ιστότοπού σας και να εξατομικεύσετε τις σελίδες σας για τους πελάτες σας. Εκτός από αυτό, θα πρέπει επίσης να μπορείτε να αλλάξετε τη χονδρική σας επιχείρηση στο τμήμα B2C εάν θέλετε να επεκταθείτε στο εγγύς μέλλον. Γιατί να αξιοποιήσετε μια πλατφόρμα όταν μπορείτε να επωφεληθείτε από ένα πακέτο συνδυασμού. Με τις εκτενείς δυνατότητες του StoreHippo, μπορείτε να χειριστείτε τις απαιτήσεις B2B καθώς και τις απαιτήσεις B2C σε ένα σημείο.
- Εξατομικευμένες εμπειρίες αγορών – Marketplace-Ηλεκτρονικές αγορές-πωλήσεις 2021-2022
Το να κάνεις τους πελάτες να νιώθουν ξεχωριστοί δεν φεύγει από την μόδα. Στην πραγματικότητα, αυτή η τάση έχει καταστεί αναπόφευκτη τα τελευταία χρόνια. Όπως λένε όλοι, «Ο πελάτης είναι ο βασιλιάς» στον κόσμο των λιανικών πωλήσεων, το ίδιο ισχύει και για το ηλεκτρονικό εμπόριο B2B. Οι δυνατότητες εξατομίκευσης, οι πελατοκεντρικές προσφορές οδηγούν σε έναν ειδικό δεσμό με κάθε πελάτη και τελικά, περισσότερα επιχειρηματικά κέρδη.
Και ποιος δεν το θέλει αυτό; Όταν έχετε μια σωστή πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου, γίνεται πολύ εύκολο να ευχαριστήσετε τους πελάτες σας με εξαιρετική εξατομίκευση. Ένας ισχυρός πίνακας εργαλείων σάς βοηθά να αναλύσετε τις δραστηριότητες των πελατών, τη συχνότητα παραγγελιών τους, το ιστορικό αγορών, τον όγκο παραγγελιών και άλλες λεπτομέρειες για να δημιουργήσετε τέλειες εξατομικευμένες προσφορές. Όχι μόνο ικανοποιεί τον πελάτη εκείνη τη στιγμή, αλλά και τους κρατά πιστούς στη μάρκα σας μακροπρόθεσμα. Η πλατφόρμα εταιρικού ηλεκτρονικού εμπορίου που προσφέρει το StoreHippo διασφαλίζει ότι έχετε μια σαφή επισκόπηση της επιχείρησης μαζί με προηγμένες αναφορές και αναλυτικά στοιχεία. Μαζί με αυτό, παρέχει επίσης μια ισχυρή μηχανή έκπτωσης και εργαλεία μάρκετινγκ για να προσφέρει ειδικές εκπτώσεις και προσφορές στους πελάτες της επιχείρησής σας.
- M Commerce και PWA
Σήμερα, είναι σχεδόν αδύνατο για όλους να εγκαταλείψουν εστω και για λίγη ώρα τις φορητές συσκευές μας. Λοιπόν, δεν είναι μόνο λόγω ψυχαγωγίας, κλήσεων και κοινωνικών μέσων. Το μεγαλύτερο μέρος της εργασίας σήμερα γίνεται στο κινητό. Σε αυτήν την εποχή, περισσότερο από το 60% των αποφάσεων αγοράς ηλεκτρονικού εμπορίου B2B λαμβάνονται σε smartphone. Ακριβώς όπως το m-commerce οδηγεί το B2C, είναι μια από τις πιο ενδιαφέρουσες τάσεις και στο χονδρικό επιχειρηματικό τμήμα. Δεν υπάρχει καλύτερο timing για να προσαρμοστειτε σε αυτή τη τάση . Με την τεράστια ανάπτυξη των αγορών μέσω κινητών συσκευών, οι μεγάλες επιχειρήσεις θα πρέπει επίσης να επιλέξουν την πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου που έχει μια προσέγγιση για κινητά όπως το StoreHippo. Παρέχει απρόσκοπτη εμπειρία πελάτη σε όλες τις κινητές συσκευές μαζί με PWA, έτσι ώστε το κατάστημα να φαίνεται, να αισθάνεται και να λειτουργεί όπως μια εφαρμογή για κινητά σε όλες τις συσκευές. Επιπλέον, μπορείτε να δημιουργήσετε τις εφαρμογές σας για κινητά (Android / iOS) απευθείας από τον πίνακα ελέγχου σας χωρίς επιπλέον κόστος.
- Ευέλικτες επιλογές πληρωμής – Marketplace-Ηλεκτρονικές αγορές-πωλήσεις 2021-2022
Οι σημερινοί πελάτες αναμένουν ότι οι αγορές τους θα πραγματοποιούνται εξαιρετικά γρήγορα και χωρίς προβλήματα. Ειδικά στο ηλεκτρονικό εμπόριο B2B, ο όγκος των παραγγελιών και οι συναλλαγές πληρωμής είναι τεράστιες και οι πελάτες αναζητούν πάντα την πιο βολική μέθοδο πληρωμής. Δεν έχει σημασία αν η πληρωμή είναι online ή μέσω κινητών τηλεφώνων, ο πελάτης θα πρέπει να μπορεί να πραγματοποιεί γρήγορη πληρωμή μέσω του τρόπου πληρωμής που προτιμά. Για την εκπλήρωση αυτού του σκοπού, η λύση του ηλεκτρονικού εμπορίου της επιχείρησής σας πρέπει να υποστηρίζει εξαιρετική ενοποίηση της πύλης πληρωμών. Με το StoreHippo, μπορείτε να λάβετε μια εξαντλητική λίστα με πύλες πληρωμών όπως χρεωστική κάρτα, πιστωτική κάρτα, καθαρή τραπεζική συναλλαγή, COD, πληρωμές βάσει συνδρομών, όπως συνδρομή Razorpay, χρέωση Stripe κ.λπ., πληρωμές στην αγορά όπως Paypal Adaptive, επιλογές πληρωμής αργότερα και πολλά άλλα την πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου B2B. Μπορείτε επίσης να προσφέρετε απρόσκοπτη εμπειρία πληρωμής στους πελάτες σας με εγγενείς τρόπους πληρωμής με το StoreHippo όπως πορτοφόλια πληρωμής, UPI κ.λπ. στον ιστότοπο χονδρικής επιχείρησης. Μην περιμένετε πια να υιοθετήσετε αυτές τις ευέλικτες επιλογές πληρωμής, εάν θέλετε να είστε στο ραντάρ ηλεκτρονικού εμπορίου το 2021.
- Καλύτερη παράδοση
Η παραδώσεις παραμένουν η ραχοκοκαλιά της επιχείρησης ηλεκτρονικού εμπορίου, είτε είναι λιανική είτε χονδρική. Μια τέλεια ενότητα αποστολής και παράδοσης θα παραμείνει τόσο σημαντική όσο ήταν δεκαετίες πριν. Τώρα είναι η ώρα των αυτοματοποιημένων λύσεων αποστολής. Με την εταιρική λύση ηλεκτρονικού εμπορίου, οι λιανοπωλητές B2B μπορούν να συνεργαστούν με διαφορετικούς συνεργάτες αποστολής, να παρακολουθούν σε πραγματικό χρόνο τα κανάλια αποστολής, να παρέχουν αποστολή με έκπτωση, να προσφέρουν διεθνείς αποστολές χωρίς καμία ταλαιπωρία. Μπορεί να τους βοηθήσει να κερδίσουν την εμπιστοσύνη τόσο των τοπικών όσο και των παγκόσμιων πελατών. Η ολοκληρωμένη λύση αποστολής που προσφέρει το StoreHippo διασφαλίζει ότι η χονδρική σας επιχείρηση διαθέτει σύστημα εφοδιαστικής χωρίς προβλήματα, διατηρώντας παράλληλα τους πελάτες ευχαριστημένους και ικανοποιημένους από τις υπηρεσίες. Επιπλέον, μπορείτε επίσης να διαχειριστείτε το δικό σας στόλο (διανομή?) με μια ειδική ενότητα διαχείρισης αγοριών παράδοσης του StoreHippo.
- Πουλήστε D2C, επικοινωνήστε απευθείας με τους πελάτες – Marketplace-Ηλεκτρονικές αγορές-πωλήσεις 2021-2022
Η στρατηγική Direct-to-Consumer (D2C) γίνεται μία από τις πιο δημοφιλείς διαδρομές για να εισέλθουν στην αγορά κατασκευαστές και μάρκες. Ο βασικός λόγος πίσω από τη δημοτικότητά του είναι η εξάλειψη των μεσαίων ατόμων. Για να αναφέρουμε μερικά οφέλη, το D2C εξαλείφει το εμπόδιο μεταξύ του καταναλωτή και των παραγωγών για να παρέχει μεγαλύτερο έλεγχο επί της μάρκας, του μάρκετινγκ, της φήμης και των πωλήσεων. Με λύσεις εταιρικού ηλεκτρονικού εμπορίου όπως το StoreHippo, επιτρέπει τη γρήγορη εγκατάσταση διαδικτυακών καταστημάτων μαζί με πληθώρα εργαλείων και λειτουργιών για την υποστήριξη καλύτερου μάρκετινγκ και πωλήσεων. Με μια ταχύτερη και πιο ελεγχόμενη προσέγγιση, η στρατηγική D2C έχει μεγαλύτερες δυνατότητες να αξιοποιήσει διαδικτυακά κανάλια για να προσεγγίσει τους καταναλωτές και να πραγματοποιήσει πωλήσεις.
Συμπέρασμα
Πώς το StoreHippo μπορεί να σας βοηθήσει να υιοθετήσετε τάσεις ηλεκτρονικού εμπορίου B2B; Όλες οι τάσεις που παρουσιάζονται εδώ παρέχουν μια σαφή εικόνα του λαμπρού μέλλοντος του διαδικτυακού κλάδου από επιχείρηση σε επιχείρηση. Δεδομένων των τεράστιων αλλαγών που πρόκειται να υποβληθεί στο ηλεκτρονικό εμπόριο B2B, συνιστάται να υιοθετήσετε αυτές τις τάσεις με τη σωστή τεχνολογία προτού η συγκυρία σας προσπεράσει. Εάν είστε ήδη διαδικτυακός πωλητής ή σκοπεύετε να γίνετε ένας, λαμβάνοντας υπόψη αυτές τις τάσεις μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε μια ισχυρή διαδικτυακή επιχείρηση. Ωστόσο, πρέπει να χρησιμοποιήσετε την προηγμένη πλατφόρμα εταιρικού ηλεκτρονικού εμπορίου για να συμβεί αυτό. Και το StoreHippo διαθέτει όλα όσα χρειάζεστε για να αξιοποιήσετε αυτές τις αυξημένες απαιτήσεις της εποχής. Και ο καλύτερος τρόπος είναι να μάθετε τον εαυτό σας να γίνει να βελτιώσετε τις πωλησεις σας . Δοκιμάστε τις πλούσιες δυνατότητες της πλατφόρμας B2B και κατανοήστε τα αποτελέσματα μόνοι σας. Ξεκινήστε τώρα στο marketplace του eshops.gr